Sąvokos.
1. Pardavėjas – UAB „MERCATA CIRCLE“, įmonės kodas 306231337, PVM mokėtojo kodas LT100015719717, registracijos adresas Antakalnio g. 82-76, Vilnius LT-10204, Lietuva, buveinės adresas Akademijos g. 4, 121 kab., Vilnius LT-08466, Lietuva.
2. El. parduotuvė – specializuota internetinė parduotuvė www.promoterra.lt, kurioje yra parduodamos Pardavėjo prekės su logotipo spauda.
3. Pirkėjas – fizinis ar juridinis asmuo, įsigyjantis prekes el. parduotuvėje www.promoterra.lt.
4. Asmens duomenys - bet kuri informacija, susijusi su fiziniu ar juridiniu asmeniu.
5. Duomenų gavėjas – juridinis asmuo, kuriam Duomenų valdytojas teikia asmens duomenis.
6. Slapukas – mažas tekstinis failas, išsaugomas Jūsų įrenginio (pavyzdžiui, kompiuterio, mobiliojo telefono, planšetės) naršyklėje, kai jūs naršote interneto svetainėje.
7. Tiesioginė rinkodara – veikla, skirta paštu, telefonu arba kitokiu tiesioginiu būdu siūlyti asmenims prekes ar paslaugas ir teirautis jų nuomonės dėl siūlomų prekių ar paslaugų.
8. Prekė su spauda (prekės ženklinimas) – prekė su Pirkėjo logotipo spauda. Logotipo spaudos sąvoka apima įvairias ženklinimo technologijas: šilkografinę spaudą, termotransferio spaudą, tampografinę spaudą, skaitmeninę spaudą, graviravimą, dekolę, siuvinėjimą, įspaudą ir pan.
9. Gamybos maketas – Pardavėjo parengtas grafinis užsakytos prekės vaizdas su logotipo spauda, jo dydžiu, spalva bei kitomis charakteristikomis.
1. Bendrosios nuostatos.
1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pardavėjo (toliau – Pardavėjas) ir asmens, perkančio el. parduotuvėje (toliau – Pirkėjas) teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes el. parduotuvėje www.promoterra.lt (toliau – El. parduotuvė).
1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Pirkėjas apie pirkimo sąlygas informuojamas el. parduotuvės tinklalapyje. Pirkėjui apsiperkant el. parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.
1.3. Pirkti el. parduotuvėje turi teisę:
1.3.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t.y., asmenys sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
1.3.2. juridiniai asmenys;
1.3.3. visų aukščiau nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.
1.4. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas el. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs privalomus duomenis, kontaktinius duomenis bei pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Pardavėjo taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ (žr. 5 punktą „Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai“). Jei Pirkėjas užsako prekes su logotipo spauda, Sutartis laikoma sudaryta Pirkėjui patvirtinus gamybos maketą.
1.5. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma el. Parduotuvės duomenų bazėje.
2. Asmens duomenų apsauga.
2.1. Užsisakyti prekes el. parduotuvėje Pirkėjas gali užsiregistruodamas šioje el. parduotuvėje – įvesdamas registracijoje prašomus duomenis;
2.2. Pirkėjas, užsakydamas prekes 2.1. taisyklių punkte numatytu būdu, atitinkamuose Pardavėjo pateikiamuose informacijos laukuose turi nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus Pirkėjo asmens ar įmonės duomenis: vardą, pavardę, įmonės rekvizitus (jei juridinis asmuo), prekių pristatymo adresą, pašto kodą, telefono numerį ir el. pašto adresą.
2.3. Patvirtindamas šias taisykles Pirkėjas sutinka, jog 2.2. punkte pateikti Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo el. parduotuvėje, Pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais.
2.4. Sutikdamas, kad Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo Pardavėjo el. parduotuvėje tikslu, Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti.
2.5. Pirkėjas, užsiregistruodamas el. parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti prisijungimo duomenų.
3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai.
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje šių Taisyklių ir kitose šios el. parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.
3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties su el. parduotuve, pranešdamas Pardavėjui apie tai raštu (el. paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo daikto pristatymo dienos, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus.
3.3. Taisyklių 3.2. punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu:
3.3.1 prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama.
3.3.2 jei prekė buvo įsigyta be Pirkėjo logotipo spaudos (žr. 6 punktą “Prekių ženklinimas (logotipo uždėjimas)”). Kokybiška prekė su individualia logotipo spauda po gamybos maketo patvirtinimo negali būti grąžinta.
3.4. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą.
3.5. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
3.6. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
3.7. Pirkėjas, naudodamasis el. parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.
4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai.
4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
4.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti Pardavėjo el. parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis el. parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.
4.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą el. parduotuvės registracijos formoje.
4.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu sutartu pristatymo būdu bei sutarta pristatymo kaina.
5. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai.
5.1. El. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę.
5.2. Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu. Jei Pirkėjas užsako prekes su logotipo spauda, Sutartis laikoma sudaryta Pirkėjui patvirtinus gamybos maketą.
5.3. Prekių kainos el. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais, be PVM ir su PVM.
5.4. Pardavėjas turi teisę nustatyti minimalų prekių užsakymo kiekį, nurodytą prekės aprašyme ar kainų skaičiuoklėje.
5.5. Pirkėjui pageidaujant, Pardavėjas gali užsakyti Prekių pavyzdžius už šalių sutartą kainą. Pirkėjo sumokėta prekės pavyzdžio (konretaus prekės modelio) suma gali būti kompensuojama, jeigu Pirkėjas po pavyzdžio gavimo užsako 20 arba daugiau vienetų to paties modelio prekių. Pavyzdžio pristatymo kaštai nėra kompensuojami.
5.6. Jei Pardavėjas dėl svarbių aplinkybių negali pateikti Pirkėjui užsakytos prekės, promoterra.lt turi teisę pasiūlyti Pirkėjui analogišką ar, kiek įmanoma, savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti prekę, kuri buvo siūloma kaip analogiška arba panaši, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 7 (septynias) kalendorines dienas ir anuliuoti Pirkėjo užsakymą.
5.7. Jei Pardavėjas, apdorodamas gautą užsakymą, pastebi, kad prekės kaina yra didesnė nei buvo rodoma el. parduotuvėje, Pardavėjas informuoja apie tai Pirkėją el. paštu ar nurodytais kontaktais ir pasitikslina, ar Pirkėjas vis dar pageidauja įsigyti prekę už teisingą kainą, ar norėtų atšaukti užsakymą. Jei teisinga prekės kaina yra mažesnė, Pardavėjas išsiunčia prekę (-es) Pirkėjui, o permokėtą sumą grąžina per 7 (septynias) kalendorines dienas, jei Pirkėjas jau yra sumokėjęs už prekę.
5.8. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:
5.8.1. atsiskaitymas naudojantis el. bankininkyste – tai išankstinis apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo naudojama el. bankininkystės sistema. Pinigus Pirkėjas perveda į el. parduotuvės atsiskaitomąją sąskaitą. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko el. bankininkystės sistemoje.
5.8.2. atsiskaitymas bankiniu pavedimu – tai įprastas atsiskaitymas į Pardavėjo nurodytą banko sąskaitą. Pirkėjas įsipareigoja sumokėti Pardavėjui per užsakymo patvirtinme ar išankstinėje sąskaitoje-faktūroje nurodytą terminą.
5.8.3. Pirkėjas ir Pardavėjas abipusiu šalių susitarimu gali sutarti dėl apmokėjimo atidėjimo termino.
5.8.4. Pirkėjui neatsiskaičius per PVM sąskaitoje-faktūroje nurodytą terminą, Pardavėjas gali skaičiuoti 0.2% už kiekvieną uždelstą dieną, taip pat pasitelkti trečiąją šalį ir išieškoti nesumokėtą sumą. Skolos išieškojimo išlaidas padengia Pirkėjas.
5.9. Atsiskaitymo skirtingais būdais sąlygos:
5.9.1. Atsiskaitant naudojantis el. bankininkyste Pirkėjas įsipareigoja už prekes sumokėti nedelsiant. Jei užsakomos prekės be logotipo spaudos, Užsakymas pradedamas vykdyti nedelsiant. Jei užsakomos prekės su logotipo spauda, gamybos ir pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti nuo maketo patvirtinimo dienos.
5.9.2 Atsiskaitant bankiniu pavedimu, Pirkėjas įsipareigoja atsiskaityti už prekes per užsakyme ar išankstinėje sąskaitoje nurodytą laikotarpį.
6. Prekių ženklinimas (logotipo uždėjimas)
6.1. Jei prekės yra užsakomos su Pirkėjo logotipo spauda, gaunamų prekių kiekis gali skirtis iki 5% nuo užsakyto kiekio;
6.2. Pardavėjas negarantuoja tikslaus logotipo PMS spalvos atspausdinimo ant prekės, ypač kai logotipas spaudinamas ant daiktų, kurių spalva nėra balta;
6.3. Spaudos dydis, nurodomas el. parduotuvėje, yra preliminarus ir gali būti keičiamas.
6.4. Pirkėjui pageidaujant, Pardavėjas gali pagaminti užsakomos prekės su logotipo spauda pavyzdį už papildomą mokestį.
6.5. Pirkėjas logotipą spaudai turi pateikti vektoriniu ar kitu reikiamu formatu (cdr, pdf, eps, ai ar pan.) priklausomai nuo spaudos būdo. Pirkėjui nepateikus logotipo reikiamu formatu, Pardavėjas gali paruošti logotipą reikiamu formatu už papildomą mokestį.
6.6. Užsakymo vykdymas pradedamas Pirkėjui patvirtinus gamybos maketą. Pirkėjas atšaukti užsakymo po maketo patvirtinimo nebegali. Pirkėjas, patvirtindamas gamybos maketą, sutinka su visomis Pardavėjo pardavimo, tiekimo ir apmokėjimo sąlygomis. Jei Pirkėjas atšaukia ar pakeičia užsakymą po to, kai buvo patvirtintas gamybos maketas, jis privalo sumokėti visas išlaidas, kurias patyrė Pardavėjas.
6.7. Prekių gamybos ir pristatymo laikas užsakius prekes su logotipo spauda yra pateikiamas užsakymo informacijoje. Šis terminas yra preliminarus ir gali keistis priklausomai nuo užsakymo dydžio, spaudos technologijos bei kitų veiksnių.
6.8. Pirkėjas privalo patvirtinti gamybos maketą el. paštu. Pardavėjas pradeda užsakymo vykdymą tik po to, kai Pirkėjas patvirtina gamybos maketą el. paštu.
7. Prekių pristatymas.
7.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą, kontaktinį telefoną bei kontaktinį asmenį.
7.2. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).
7.3. Jei siunta yra didelių gabaritų, ją sudaro daug dėžių ir pan., Pardavėjas ar jo įgaliotas atstovas įsipareigoja prekę pristatyti tik iki Pirkėjo durų, t.y. Pirkėjas savarankiškai turi susiorganizuoti prekių sunešimą į biurą, sandėlį ar kitą patalpą.
7.4. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
7.5. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
7.6. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
7.7. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
7.8. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.
7.9. Pristatymas į Kuršių neriją yra apmkoestinamas papildomai. Kaina yra suderinama prieš užsakymo patvirtinimą priklausomai nuo pirkinių sumos.
8. Prekių kokybės, garantijos.
8.1. Kiekvienos el. parduotuvėje parduodamos prekės duomenys bendrai nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
8.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių.
8.3. Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos tokių prekių aprašymuose.
8.4. Pardavėjui tam tikroms prekių rūšims nesuteikus kokybės garantijos, galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės aktų.
9. Prekių grąžinimas ir keitimas.
9.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR įstatymais. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
9.2. Norėdamas grąžinti prekę remiantis Taisyklių 9.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
9.3. Pirkėjui grąžinant prekę, būtina laikytis šių sąlygų:
9.3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
9.3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
9.3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
9.3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
9.3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
9.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 9.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
9.5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis per protingą laikotarpį.
9.6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
9.7. Pristatymo išlaidos yra įskaičiuotos į prekės kainą. Grąžinimo atveju pristatymo išlaidos yra išskaičiuojamos iš Pirkėjo.
9.8. Pirkėjo užsakytos prekės su individualia logotipo spauda nėra grąžinamos, jei prekės ir ant jų uždėta spauda yra kokybiškos.
9.9. Jei Pirkėjas užsakė prekes su logotipo spauda ir gavo nekokybiškas, su neteisinga spauda ar nepilnos komplektacijos ir pan. prekes, jis turi kuo skubiau bet ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prekių gavimo dienos informuoti apie tai Pardavėją. Nekokybiškas prekes Pardavėjas pakeičia kokybiškomis per tą patį laikotarpį, kaip ir pirminis užsakymas, o nesant galimybei pakeisti, už jas Pardavėjas grąžina pinigus, jei Pirkėjas jau buvo už jas sumokėjęs.
9.10. Skundai dėl prekių kokybės nėra priimami, jei Pirkėjas logotipo spaudą ant įsigytų prekių uždėjo savarankiškai ar kitoje įmonėje. Pirkėjas yra atsakingas patikrinti gautas prekes prieš pradedant spaudos gamybą ant jų ir, nustačius kokybės neatitikimus, nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją.
9.11. Nustačius prekių trūkumą, Pardavėjas įsipareigoja pristatyti trūkstamą prekių kiekį per tokį patį prekių pristatymo laiką kaip ir pirminis užsakymas, t.y. Pardavėjas nėra įpareigotas trūkstamų prekių pristatyti express ar kitu greitojo prekių pristatymo būdu.
9.12. Skundai dėl vėluojančio žsakymo yra priimami tik jei vėluojama daugiau nei 48 val. nuo sutartos pristatymo datos nuo maketo patvirtinimo momento.
10. Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė.
10.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
10.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia el. parduotuve.
10.3. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie el. parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
10.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
10.5. Jei Pardavėjo el. parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų el. tinklalapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.
10.6. Atsiradus žalai, kaltoji Šalis atlygina kitai Šaliai tiesioginius nuostolius.
11. Rinkodara ir informacija.
11.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti el. parduotuvėje įvairias akcijas.
11.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų atlikimo momento.
11.3. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
11.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo el. parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytais telefonais ir el. pašto adresais.
11.5. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų.
12. Baigiamosios nuostatos.
12.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.
12.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.